1 vecka!

Imorgon är det Fredag, fast det känns som tisdag idag. Fick sluta tre idag, då min buss går tio i tre men fick vänta på kvart över fyra bussen istället, wihoo. Satt och pillade på Emmas Eepad, sen när jag kom hem gick jag till Sandra och pillade på hennes ipad. Behöver en egen, eepad alltså. Däremot förstod jag knappt något, eller allt jag försökte göra var att fixa internet och jag hade gjort rätt, det var bara det att vi behövde ett google konto som inte gick att skapa utan internet och för att komma in på internet behövde man ju ett google konto så vi var fast i en ond cirkel till vi hittade den minst omtyckta läraren av mej. Men hon hjälpte oss iaf och hon lär få hjälpa mej också. För jag har ingen aning om vad jag heter på mitt google konto.



Jag slutade längta efter snön ett tag men nu kan den gärna få komma, jag känner för att snöpula folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0