Come se I, who? Me, P-I-T

Tyckte jag var jätte smart imorse som tänkte att iom att jag skulle till tandläkaren kvart över elva och min första lektion börjar halv elva så kunde jag skippa den och sova istället för att ta halv tio bussen till stan. Men tänkte ändå gå upp vid nio för att då behövde jag inte stressa. Jag vaknade fem i tio och behövde med andra ord stressa ihjäl för mamma sa att hon skulle hämta mej tio, varför vet jag inte. Iallafall när vi väl var hos tandläkaren petade hon lite i min mun och sa att eftersom det bara är två tänder där fram som är sneda och resten sitter helt perfekt skulle hon verkligen inte sätta i en tandställning. Det kändes skönt samtidigt som alla komplex över att dom där tänderna är just sneda kom på två sekunder. Däremot var dom borta innan jag ens hunnit in till stan för då ville jag ha mat. Sen skulle mamma skjutsa mej till skolan för jag började tio minuter senare men då var mamma söt och svängde in till Elgiganten och köpte nya hörlurar så jag överlevde den långa bussresan! ♥ Var i hedemora efter skolan så fick åka buss från hedemora till avesta, sen avesta till Horndal för att komma hem... Uääh. 



Skoltoa bild är du stolt över mej matti? ;)

Kommentarer
Postat av: Matti;);)

Skit stolt!!!;):)

2011-11-07 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0