Everybody's feeling strange

Nu ska jag sätta mej i mitt lilla hörn, med min lilla bok och fkn läsa ut den. Det är resten av min dag för jag har inget bättre för mej, men mitt rum skulle behövas städas med tanke på att jag helt seriöst kan säga att man inte ser mitt golv. Jo, borta vid min säng och vid byrån men ingen annanstans jag lovar. Man brukar ju överdriva och säga så men det här är inte ens överdrift, förstår ni att det är hemskt då?! Fast det tkr inte jag för jag kan sitta lite här och var utan att få ont höhö. Skit samma, bok, fuck it, on my way, great. 


Kul på kupolen, Emmut (mitten) ska gå som indian på Balen! :D nästan så att jag saknar er nu ju.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ville bara titta in & meddela att jag har en grej på bloggen där läsare/andra personer kan skicka in sina "kärleksproblem" eller kanske bara ett vanligt "problem" antingen till min mail eller kommentera det så svarar jag i bloggen som jag har gjort tidigare eller så svarar jag i mail, beror på om ni tycker att erat "problem" är för privat för att delas med andra..

Man får självklart välja att vara anonym, det är förståeligt!!



Jag har valt att göra detta då jag älskar att hjälpa andra människor, att få dom glada då andra personers lycka gör mig lycklig!



Förlåt om jag störde & du behöver inte alls godkänna denna kommentar om det är så, ville bara dela med mig av detta.

Hoppas du haft en fin dag & fortsätter att få en fin kväll!



Kram

2011-11-21 @ 21:34:58
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0