Fan va ägg

DAGENS LÅT: Pitbull feat. Marc Anthony - Rain over me
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, strumpor, trosor & min teamsportia tröja!
DAGENS DUSCH: Ingen...
DAGENS FRISYR: Lite som den själv vill höhö
DAGENS MAT: OOOOSSST! :D
DAGENS HÄNDELSE: Sms typ, eller att jag gick upp tio! :o eller jag vaknade då, jag gick upp elva..
DAGENS PLANER: Egentligen läsa ut min bok som borde vara utläst för länge sen höhö..
DAGENS VILL HA: hmmm en tidsmaskin?.. :$
DAGENS SAKNAD: Mihih..
DAGENS DROG: Musik!
DAGENS TRÅKIGASTE: Hela dagen!
DAGENS KÖP: Fkn inget
DAGENS HUMÖR: sjukt uttråkad och fett med glad och fett med avis! fan va ägg
DAGENS SJUKA: Typ eeeehh vet inte faktisk
DAGENS KOMPLIMANG: En hel massa haha
DAGENS SKRATT: När jag sjöng "Everyday I'm shuffelin'" och kom och tänka på mej emma och emma när vi dansade till den lite här och var hahaha älska er! :'D
DAGENS BILRESA: None!
DAGENS GRÅT: Awwiieeeeeeee! Fast jag grinade inte men det räknas ändå
DAGENS DRYCK: Fanta kanske?
DAGENS LÄNGTAN: Julskyltningen kanske?
DAGENS TELEFONSAMTAL: Inget tror jag? Jo det där som egentligen väckte mej imorse fast jag var typ halvvaken för jag hörde att min dator spelade justin bieber
DAGENS PERSONER: ingen tror jag, har bara varit hemma :tired:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0