Kiss my eyes and lay me to sleep

Nu har jag varit i skolan hela jävla dagen! Gissa hur trött jag är? Och imorgon är det redovisning på något som det inte borde vara redovisning på för vi är inte riktigt förberedda.. Men vi får säga det till *försöker vara snäll* hon den där som vi har som lärare i historia. Det tog hårt på mej att vara snäll där. Men förhoppningsvis förstår hon eller så får vi någon utskällning, who knows? Vi har kommit en bra bit på Mat&Makt iallafall och just ja! Jag skulle ju skriva i loggboken, hatar den för jag glömmer den jämt, och den var tydligen viktigast? Skit samma, det är jag för trött för att berätta. Kan däremot berätta att jag fick Tloz Skyward Sword i Tisdags så jag är jätte lycklig! Har inte spelat så mycket än dessvärre men det gör inget. :'D


söt bild sm jag egentligen vill redigera men är för lat för det!
är det pizzalukt jag knr??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0