Let's show them why they call me Mr. Worldwide, 'cause bitch I'm Worldwide

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? En hel massa
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Åkte buss
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Slickade ren en visp antagligen :D
4. Vad hände dig 1993? Min morfar dog
7. Vilken färg är din hårborste? Svart och röööd!
8. Vad köpte du sist? En milkshake tror jag ♥
9. Vad fick du senast i present? Haha vet inte hörlurar kanske?
10. Vilken färg är din dörr? Vit, tråkigt
11. Var förvarar du dina pengar? Inte ordningssamt iallafall
12. Hur var vädret igår? Dåligt!
13. Var kramades du sist? På busstationen ^^
14. Vad ser du fram emot? Onsdag & Torsdag nästa vecka! Magnus Betnér!!!!!!
15. Vad är 15? Nu börjar du låta som Bert....
16. Hatar du någon? Nä inte riktigt
17. Vill du klippa dig? Neeeeeeej!
18. Är du över 25? cm ja :D
19. Pratar du mycket? Dom säger det... men det tar jag bara positivt! :D
20. Kollar du på O.C.? Nää
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej, sju st! Xxxxxxx-man!
22. Känner du någon som heter Steve? STEEEEEEEEEEEVEEEEE!!!!
23. Hittar du på egna ord? Haha det där var en väldigt murpig fråga ;)
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Haha jo jag är ju det :p
26. Vad har du för mobil? Sony Ericsson W995!
27. Vem ringde dig sist? Uuuh, sandra tror jag
28. Biter du på naglarna? Det händer men jag biter inte av dom, jag tuggar bara lite av någon anledning :s
29. Har du lockigt hår? I vanliga fall ja :tired:
30. Vilken konsert ska du på härnäst? En bra en för hoppningsvis :D
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? Haha jag själv tror jag nog
33. Vilket ord säger du ofta? Fuck
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej, aldrig ens hört talas om
35. Ska du jobba imorgon? Nej, det är fredag juuuu!
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Sandra
37. Vad borde du göra nu? Sova
38. Har du något smeknamn? För många men inget som jag blir tilltalad som, Fia ibland bara
39. Sover du mycket? Nej men jag önskar jag gjorde, så sköööööönt!
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Saw 3 haha nje men det är den enda film jag kan komma på att jag sett, When a stranger calls kanske?
41. Vad ska du göra på lördag? Ha skoj!
42. När var du ute sist? För en timme sen typ :p
43. Har du gråtit idag? Ja jag hade något i ögat :(
44. Är du en glad person? Ja det tycker jag! :)
45. Har du roligt nu? Nej, jag vill sova
46. Vad äter du helst? Hamburgare kanske, vet inte, finns för mkt att välja mellan..
47. Vem var du med sist? Sandoooorraaaa, Ousama bin Ladin, Obama, Bahamas kalla henne vad ni vill
48. Vad heter din mamma? Mamma
49. Vad är hela ditt namn? Sofia Andersson
50. Tycker du om någon just nu? Hur många som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0