Märks det att jag har tråkigt?

DAGENS LÅT: Who says - John Mayer
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, trosor & en STOR t-shirt
DAGENS DUSCH: Eftersom jag duschade typ kl. 1 inatt, räknas den då?
DAGENS FRISYR: Lockig, utav bara fan
DAGENS MAT: Makaroner & fläsk, fett gott faktiskt.. :D
DAGENS HÄNDELSE: Att min röst var helt borta imorse! :S
DAGENS PLANER: Sitta här och sjunga bort min röst igen och sen göra räkmackor hihi duktig fia!
DAGENS VILL HA: Längre helg :(
DAGENS SAKNAD: en oöm kropp!
DAGENS DROG: Muuuusiiiiik! :D
DAGENS TRÅKIGASTE: Vet inte riktigt, att inte komma vidare på tloz?
DAGENS KÖP: Ingeee
DAGENS HUMÖR: Great! :D
DAGENS SJUKA: Ont!
DAGENS KOMPLIMANG: Vet inte typ "hur kan du vara så sjukt fin?"
DAGENS SKRATT: haha borre... eller simba kanske?
DAGENS BILRESA: Hemma all day long
DAGENS GRÅT: Ingen alls :)
DAGENS DRYCK: Päron soda
DAGENS LÄNGTAN: Lovet!
DAGENS TELEFONSAMTAL: Vi kör på borres samtal i natt hahahahahaha jävla stördo..
DAGENS PERSONER: Ingen, forever alone :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0