Snodde från Bella höhö tidsfördriv!

Vilken svordom använder du mest?
- Fuck, tror jag

Äger du en iPod?
- Nej, men snart en Eepad! "snart"

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Mån, Tis, Fre: 07.30 Ons, Tors: 06.30

Använder du flip-flops?
- Inte nu nej men gjorde hela tiden på Rhodos! :D

Var köper du dina matvaror ifrån?
- Mamma köper och oftast från ICA

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Du det vet jag faktiskt inte

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Hela tiden haha!

har du dejtat någon av en annan religion?
- Nope brukar inte dejta folk.. eller vi kallar det inte så! eller hur fan förklarar man?

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
- Ingen, för min cdspelare funkar inte :( Använder mej dessutom mer av Spotify nu för tiden!

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu
- Pitbull/Skillet

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
- Nej det tror jag inte och hade ändå inte sagt det dumbass

Vad åt du till middag senast?
- Stekt potatis, stekt ägg och korv, wihoo. :tired: vill ha hamburgare! :(

Använder du huvtröjor?
- Ja, jämt och ständigt! ♥

Kan du vissla?
- Ja, ibland haha...

Vem var den senaste som ringde dig?
- Adam

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Hela tiden, jag är inte ens ironisk där, jag är helt hundra på att folk pratar bakom ryggen på mej så fort jag inte är i närheten

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Ja, vem gjorde inte?? :o

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Nej, om jag inte har känslor för personen i fråga förstås, då kan jag blir rätt blyg

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Kan rätt många i Lejon Kungen och i fler avsnitt av The Big Bang Theory hahah :D

Äger du några band t-shirts?
- Ja, men jag kan ju få några till höhö (A)

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
- Fem

Läser du för skojs skull?
- Inte böcker om det var det du syftade på :p

Pratar du några andra språk?
- Jag brukar prata spanska i duschen.... :$ undrar om någon hör mej.. Däremot förstår dom antagligen ingen så det var ju tur det!

Diskar du din egen disk?
- Säger som Bella, diskmaskinen sköter jobbet!

Har du gråtit offentligt?

- Ja men det var ett tag sen, jag minns inte ens att jag gjort det men jag är ganska säker på att jag gjort det

Har du en stationär eller en Laptop.
- I huset har vi både och men det är jag som använder laptopen

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
- Japp

Har du någonsin varit på Jamaica?
- Nej, down the way where the nights are gay and the sun shines daily on the mountain top haha!

Vad har du med dig in på bion?
- Chili Cheez Doodlez, Popcorn & en dricka typ :)

Har du en blogg?
- Näääee vadårå?

Gillar du att flyga?
- Älskar det!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- En rolig jävel ska det vara, lite retsam också och snäll ofc, lite sådär gullig också och nu blev det mer än ett men ändå

När sov du senast på golvet?
- Jadu, höll på att somna på golvet nyss men det blev inte så, kommer inte ihåg

Vilken är din favoritdrink?
- Drink? brukar inte dricka drinkar så vi kör den fejkade på Rhodos! ♥

Gillar du din boende-situation?
- Jadå

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Jag fungerar som jag ska bara jag få sova lite, hur länge har jag ingen aning om men ju mindre sömn ju flummigare bli jag, annars fungerar jag som vanligt höhö

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Ibland känns det så ja

Vilken är din favoritfrukt?
- Tycker att vitlök är en frukt för tillfället men annars är det väl typ melon eller jordgubbar

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- Nej inte alls, äter det som är gott!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- 17, fan va stor jag är ;)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Haha inte när det gäller mej själv men älskar att rätta andra för dom blir så sura! :D

Tror du på liv på andra planeter?
- Ja, marsipaner och jordgubbar!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
- Haha tror det var Emma fast blev inte arg då men frustrerad för hon förstod inte vad jag menade

Tror du att Gud är man eller kvinna?
- Tror att han är transvestit, eller kanske en shemale, eller en åsna! Haha märks det att jag är trött?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

- Motsatta tror jag nog, tycker tjejer blir för bitchiga till och från, tar åt sej för mycket ibland och inte tål att skämtas med lika mycket

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- Pappa sa "får jag en flicka ska hon hete sofia!" och sen så blev det så

Gillar du senap?
- Har för mej att jag tyckte om det till något, däremot minns jag inte vad men ändå!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Beror på vad det gäller men typ att jag har självförstroende nog så skit i det bara, det är inget att lägga ner energi på, det blir som det blir, för guds skull varför skulle det hindra dej, det kommer kännas bättre sen, tänk inte mer på det osv

Tycker du om att krama folk?
- Älskar kramar!

Äger du en digitalkamera?
- SYSTEMKAMERA!!! ♥♥♥♥

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
- Folk brukar ringa när de sagt det, däremot kan det ta några timmar fast de sagt snart *KÄNN DEJ INTE TRÄFFAD SANDRA!* haha, men nej det stör mej inte så mycket

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
- Säkert nån hästbok när jag var liten, eller jag kommer ihåg att jag läste en bok om en rävunge som hette Prosit förut, har för mej att jag började grina då haha aww!

Vad är du allergisk mot?
- Förkylningar

Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta då?
- Sten, "saru sten?" hahha nej jag vet ärligt inte, typ jake, josh eller nåt liknande, fast josh var inte så coollt men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0