Someone like you

Gick precis in på Bilddagboken, eller Dayviews som det heter nu för tiden, och fick se hur bra bilder som helst. Jag är sjukt imponerad och jag förstår inte hur alla kan ta så bra bilder! Jag började direkt längta till nästa år då jag får börja min inriktining som då såklart är Media. Jag är sjukt uppspelt över det nu. Jag vill även ha ett nytt objektiv, har velat haft länge men det svåra är ju vad man ska välja för objektiv. *Suck* Det återstår att se.




Update: 



Hur tar man ens och redigerar en sån här bild?? Bilden är fruktansvärt vacker så massa credit till Joakim Pekkari som tagit och redigerat bilden! Klicka antingen på bilden eller hans namn för att komma till hans Dayviews sida och se fler otroliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0