The Human Centipede





Jag vet inte hur länge jag har tjatat om att jag ville se den, jag har bett folk att ladda hem den jag vet inte hur många ggr. Hur som helst så såg jag den i helgen och nu när jag sitter här och tänker på den så känns den inte så farlig men jag vet ju själv att jag gick ut ur rummet ett flertal gånger och jag är inte den som brukar göra det i skräckfilmer eller vad man nu ska kalla det där. Det var den absolut sjukaste film jag sett, efter Imprint möjligtvis. Det som är ännu sjukare är att jag hörde att en läkare hade sagt att det är helt möjligt att göra en mänsklig tusenfoting på det där viset, däremot är det bara något jag hört men inget jag vet om är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0