Rolig rubrik

Lyckades försova mej så jag vaknade ungefär när min lektion började, d.v.s halv elva. Tänkte att jag skulle ta 11.45 bussen men jag somnade om ett tag och sen tänkte jag att jag skulle skita i att åka dit helt. Tillslut bestämde jag mej för att åka iallafall men jag skulle inte hinna med 11:45 bussen för jag var klar 11:43. Kollade när nästa buss från Horndal gick och den gick tydligen 14:20 så då var det liksom ingen idé. Fick ett sms av Emma senare som sa att min Eepad hade kommit så jag skulle fått den idag, uuuuggghh!! Ge mej den nu!! :( Får den imorgon iallafall och jag är lycklig! ♥ Ska mörbulta henne på angry birds.


äckelunge som dricker mjölk med salt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0