Love is handing someone a gun and letting it point to the head, believing that he wont pull the trigger

Det var fett kul i Falun i Torsdags, både på Betnér och annars! Lite fail att vi höll på att missa bussen dit men ändå.. Och igår blev det ingen uppdatering för jag var först i skolan och sen i Fors och när jag kom käkade jag pizza och somnade typ direkt, jag orkade inte ens äta upp pizzan och allt jag hade ätit den dagen var en halv baguette?! Det måste vara nå fel på mej som valde sova istället för äta. Så jag är inte fullt pigg idag heller och jag måste få mitt spel snart innan jag dör. Och en sak till, jag vaknade tio idag, det var grymt läskigt!



kollade igenom en mapp med massa bilder jag sparat av matilda där jag ser typ ut sådär och alla andra ser jätte små ut! jag måste ladda upp några såna bilder någon gång...

Kommentarer
Postat av: Matti!!;);)

Jag ser inte lite psyko ut där på sidan jaa !!;);*

2011-11-19 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0