Dance rock shake pop

Det enda positiva med att vara förkyld är att man nyser som ett helvete hela tiden. Bara jag och Matilda som tycker det är kul att nysa eller? Jag älskar att nysa! Har ingen aning om varför men känslan är så häärlig och rolig på något vis. Jag kan inte låta bli att skratta när jag nyst. Det var iallafall inte det jag ville, jag tänkte vara lite negativ och klaga på att mitt huvud snart kommer sprängas, det snor från öronen på mej snart (tmi sofia...) och att jag antagligen inte kommer gå till skolan imorgon, jag kunde knappt stå imorse när jag skulle till skolan och jag mår ännu värre nu så jag tvivlar starkt på att jag går imorgon. Eller åker heter det nu för tiden, bussfan. Min första sjuka skoldag, undrar hur det kommer kännas?

måste säga att jag älskar min hårfärg också!..

Kommentarer
Postat av: bella

nej, jag gillar också att nysa!

2011-11-08 @ 20:20:30
URL: http://belliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0