Meet me at the hotelroom

Som sagt så gick jag inte till skolan idag så jag ringde mamma och skulle be henne sjukanmäla mej men hon svarade inte. Jag tänkte inte mer på det utan tänkte att hon ringer upp men jag vaknade mellan 12-13 och hon hade inte ringt än så jag ringde upp och hon trodde jag hade åkt till skolan ändå för att jag hade ringt till henne tio i åtta haha.. Men nu mår jag åtminstone bättre än i morse, kan det bero på tabletterna jag knarkar? Jag tror så. Iallafall har jag en del att göra när jag ändå känner mej frisk så vi får väl se när nästa inlägg kommer, cya.

BTW så kan jag inte kopiera kommentarer på Chrome så det kan ju hänga sej för det, fast jag älskar Chrome så jag överlever, ni kanske däremot inte överlever. Iallafall så Sandra: Tack för tipset eller vad man nu kan kalla det! :) och Bella: Du är feebob beroende ;)


Hejhejhej jag är bara fjorton år! Kom och se på mej, kom och ta på mej! ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0