Kom och lär dig samvetets ekvation

Ursäkta min osocialitet men jag har varit på skolan i princip hela dagen. Har varit reklam för Samhällsvetenskapliga programmet från halv tio till kvart i två och sen från sex till åtta, men då var det mest föräldrar så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra... Så jag sprang och bytte musik istället höhö. Men det var faktiskt kul och jag fick en sån där grön tröja som jag hade gått och klagat om att jag också ville ha bara för att några andra hade det, dom är inte direkt snygga haha, men det blir en bra chill/idrotts tröja! :D



Bilden är mindre fin, snodde den från Isabelle som stalkade mej hela dagen. Sandra blev utsatt på kvällen och sen så har hon varit hos mej till typ nyss, och jag garvade så mycket att jag fick ont i huvet... Måste lägga mej! Fan ta ditt huvud och din hand Sandra!! :(

"Men sofia, jag har en sladd mellan benen!"
"Äsch det har ju jag hela tiden!" jag dör fortfarande!... XD

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas det var kul iaf! :D



Hur mår du idag? :D

2011-10-26 @ 10:09:33
URL: http://hhafstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0