All I ever knew, only you

Blev informerad av Bert idag att jag kommer vara fast i en skog nånstans i Avesta till klockan åtta imorgon. Ingen aning om hur jag kommer hem eller nånting, det känns ju skönt! Jag ser inte fram emot det och det är dessvärre obligatoriskt för annars får man inget betyg i idrott FOR SOME FKN REASON. 

Och förresten Erika så har du fått mej att fastna för den där jävla låten, så du kan ju ha ett till happy moment isf ...



Kom på att jag lovat massa bilder från Rhodos som jag inte laddat upp på facebook men jag orkar inte ladda upp bilder nu för jag ska äta våffla! ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

tycker faktiskt att du kan ge mej några i morgon :D

2011-09-19 @ 18:46:46
URL: http://belliizz.blogg.se/
Postat av: Matti;D;D;D;D;D

jag åt också våfflor:D:D:D

2011-09-19 @ 22:49:19
URL: http://mmatildafforsbergsblogg.blogg.se/
Postat av: erika

DET ÄR ETT FUCKING HAPPY MOMENT !!!

Skulle nästan vilja gråta över det här, känner mig stolt över dig! :')

2011-09-20 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0