Armando Pérez, not mr.305



Jag gick ifrån feebob i fem minuter och när jag kommer tillbaka.... THIS! Och allt från en och samma person som jag dessutom känner mej rätt less på. *suck*

På tal om facebook så tabbade dom sej lite igår med reklamen men det gjorde mej då ingenting! Bara tanken på att dom må ha förväxlat Pitbull med någon i Foo Fighters då och det skulle vara hemskt! Stackars Pitbull! Men så tror inte jag det är, jag tror att det var så att dom inte ville ha en ful bild på typ Dave Grohl eller något sånt där så dom satte dit en på Pitbull istället. ;) Men ändå, det kanske var lite dumt av dom ändå, stackars Pitbull..



Kommentarer
Postat av: Matti;);)

Det hände samma sak för mig fast typ 13 händelser-.-

2011-09-26 @ 00:05:18
URL: http://mmatildafforsbergsblogg.blogg.se/
Postat av: erika

Stackars pitbull? nej, usch.

foo fighters vill inte bli förknippade med någon som honom. det är snarare förnedrande för dom.

2011-09-26 @ 08:57:33
Postat av: sandra

notera att han är skriven under det företaget och dessutom så står det andra artister också xD

2011-09-26 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0