Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Alltså jag reagerar väl lite olika, oftast stör jag väl mej på att håret är konstigt eller att kläderna inte går ihop eller att jag har något mellan tänderna osv. men jag ser inte alls lika mycket negativt med mitt utseende som jag gjorde förut. Jag ser helt okej ut enligt mej, brukar väl mest störa mej på att jag typ inte har några bröst vilket jag själv tycker är fånigt till viss del men det stör mej utav helvete på det ibland och det är då jag blir så arg på mej själv och frågar mej själv vad det spelar för roll och jag har aldrig något bra svar på det själv så jag vet inte varför jag håller på och fjollar med det. Men mest stör det mej när andra påpekar det men då blir jag mer förbannad och det är mest då tanken "jag duger som jag är" kommer också så egentligen är det väl bra att folk påpekar det också för då inser jag det av rent självförsvar men det är fortfarande sjukt irriterande. Annars reagerar jag bara om håret ser annorlunda ut, mascaran har smetat ut sej eller om en ny finne har dykt upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0