He may be gone in distance but he's close in mind







Jag har ingen aning om bilderna och videon jag ladda upp verkligen är Heechul för jag vet inte riktigt vem han är vilket kanske verkar lite dumt men jag lägger upp inlägget för alla som faktiskt gör det. Det är tanken som räknas eller hur? Och den första var väl igår i Sydkorea om jag har förstått rätt men jag laddar upp det nu ändå. Jag är verkligen inte bra på det här ... Men dom som vet förstår vart jag vill komma och dom andra behöver inte riktigt engagera sej i att försöka förstå. Dom flesta vet nog varför jag gör det här så det behöver jag inte förklara. Mer kan jag inte göra för tillfället, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia! Nu gråter jag ju igen, och du är också borta och han är borta och du är jämt för snäll mot mig..

Kan inte alla bara komma hem igen..

Saranghaeyo Kim Heechul, kidarilke Kim Heechul

Saranghaeyo so-fi-a, kidarilke So-fi-a!

2011-09-01 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0