I don't intend to pretend that I could never loved you more

Mamma kom precis med min Sprite så ska försöka göra min naturkunskap nu, sen har jag inte så mycket mer att göra, känns skönt men jag pallar inte göra naturkunskapen! Det är inte mycket jag har kvar dessutom så jag hinner. Jag har märkt att jag är jävla tidsoptimist, jag undrar när min tur tar slut? I Fredags när våran sista lektion var inställd så tänkte jag att jag skulle hinna med tio i tre bussen och klockan var då fem över halv tre eller tjugo i tre eller något sånt. Jag vet att vi går extremt segt och det brukar ta rätt lång tid för oss att ta oss till bussstationen eller ens till stan så jag kände mej lite stressad men när den var 14:52 och vi var på stan så var jag inte speciellt stressad längre, även fast klockan var ÖVER tio i. Gissa vad? Jag hann med bussen! Hahah, så är det varje morgon också. Jag går tre minuter innan bussen går, springer ner för halva backen vid mej, ser att bussen åker förbi på stora vägen, jag vet att den ska vända borta vid trekanten så jag går lugnt vidare och när jag kommer fram så kan jag få stå och vänta en stund eller så kommer den precis då. Så då undrar jag vilken dag då bussen inte kommer vara lite försenad och jag faktiskt missar den? Jag borde inte undra det för det brukar oftast hända då, hmmmm... :O


jag såg den när jag gick förbi några mappar, jag var bara tvungen att ladda upp den, jag kan inte låta bli att skratta!....

Kommentarer
Postat av: erika

jag måste bara få säga att den där bilden är väldigt smickrande!

speciellt min tjocka långa hals och benen höhöhööh

2011-09-13 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0