Jumpin' the line

Den här dagen var ju lyckad, vi hade Samhäll på morgonen och sen var vår Matte lektion inställd så vi hade hål fram till Skolfotograferingen. Jag skulle få vara oseriös på en bild men nääää han tog för tidigt!!! :( :( :( Men iallafall så skippade typ hela klassen Engelska lektionen då, inkl. jag så vi åt lunch då. Sen lyckades vi komma försent ner till Avesta Art och hittade inte klassen så vi gick tillbaka och jag väntade på Sandra och Isabelle med Jimmy och Isabelle slutade tidigare så egetnligen hade jag inte behövt varit med honom. Men det var inte så farligt för jag var övertrött så jag garvade åt allt medan han gick och var tyst.


förlåt men kolla matildas min..... XD

Kommentarer
Postat av: Matti;D;D;D;D;D

SKIT SNYGG JUUUUUEEEE!!!

2011-09-08 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0