Taking you as low as you go

Igår kom matilda hit och så skulle vi ut och fotografera men det blev lite mörkt innan vikom ut. Men några bilder fick vi iallafall. Har inte lagt in dom i datorn än, så ni får se sen. Sen kollade vi på vår älskade kabaré, vi skrek varje gång det var vår tur. Det kändes precis som när man stod på scenen precis innan man skulle gå ut, jag var fett nervös haha! Nu ska jag vara lite nostalgisk och kolla på Rosa the Movie och sen Pettson och Findus med Filip haha! Sen nån gång ska jag kolla på nån video och göra ett referat om den, men det är inte bråttom för det ska inte vara klart till imorgon. 



Kommentarer
Postat av: erika

på tal om nostalgi, och gamla filmer.. så tycker jag att vi ska kolla på lejonkungen nu innan jag blir riktigt deprimerad :(

2011-09-19 @ 12:55:12
Postat av: erika

såg förresten att du tagit rubriken från foo fighters låten :''D HAPPY MOMENT

2011-09-19 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0