Everything you ever knew can change

Senaste -
Dryck: Vatten
Telefonsamtal: Sandra vid lunch
SMS: Sandra
Sång du lyssnade på: Superstar - Jump Smokers, Quote, Pitbull
Gången du grät: Jadu, det var en bra fråga, det var nog till nån film men när har jag ingen aning om!

Har du någonsin -
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: ja, typ nu ....

I år har du -
Lärt känna en ny vän: ja :)
Fått ditt hjärta krossat: Nja, vet inte om man kalla det så
Skrattat så du har börjat gråta: MASSA GGR! :D
Träffat någon som förändratt ditt liv: jo, eller inte träffat men nog har någon förändrat mitt liv
Insett vilka som är dina äkta vänner: jag är rätt säker på vilka som är det :)
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
Kysst en kompis: nej, eller ja typ

Blandat -
Hur många av dina MSN-kompisar har du träffat: ungefär alla, beroende på vilken msn jag är inne på också haha...
Har du några husdjur: ja
Vill du ändra ditt namn: bara mellannamnen isf :p
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag var byxmyndig heheheh ;)
Vilken tid vaknade du idag: först halv sju, sen lite här och var fram till tjugo över sju då jag fick bråttom.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Åt, sen var det tbbt :D :D
Någonting som du längtar till: Inget vad jag vet
Senaste gången du träffade din pappa: 9 år och ungefär två månader
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: hmmmm privat!
Vad lyssnar du på just nu: reklam :(
Har du någonsin pratat med någon vid namn Jens: Yes
Vad gör dig irriterad just nu: Massor känns det som, eller det är typ tre saker men det är mer än vanligt haha
Vad är ditt namn: Fire Penguin Disco Panda!!!
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: Vågen
Kille eller tjej: inte säker ...
Hårfärg: mörkblond typ.
Lång eller kort: lång! :D
Längd: 1.60 :D
Vad gillar du gällande på dig själv: det mesta :)
Piercings: örhängen
Tatueringar: none
Höger-/vänsterhänt: höger

Din första -
Operation: mellan två och tre år, ögat
Piercing: örhänge
Bästa vän: johan typ
Sporten du spelade/gick på: Barngympa, eller simskola, vet itne riktigt!
Husdjur: Mitt eget var Molly ♥
Konsert: typ ingen ...
Förälskelse: Detdu

Just nu -
Äter du: på mitt halsband typ haha ..
Dricker du: inget 
Är du påväg att: hämta juice pga förra frågan!
Lyssnar du på: reklaaaam
Väntar du på: att det här ska ta slut så jag kan hämta min juice!!

Vad är bäst med det motsatta könet -
Läppar/ögonen: läppar tror jag
Kramar/pussar: pussar
Kortare/längre: längre
Romantisk/spontan: båda, men jag tror faktiskt jag föredrar mer spontan, inte säker
Snygg mage/snygga armar: mage
Tatueringar/piercingar: beror på vad och var men jag tror nog piercingar
Känslig eller inte: både och, inte för känslig men inte för stoneface heller
Ragg/förhållande: förhållande
Bråkstake/tveksam: mer bråkstake men lite blyg ska han va, det är gulligt!

Har du någonsin -
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon/linser: ja
Krossat någons hjärta: ingen aning
Blivit arresterad: nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja det kan man väl säga

Tror du på -
Dig själv: yes!
Mirakel: ibland
Kärlek vid första ögonkastet: nej
Himlen: ja, vad ni nu menar med det ..
Tomten: jaaa! :D
Att kyssas på första dejten: ja


rätt ful va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0