I see your true colours and that's why I love you

1. vad heter du? sofia
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? det vet jag inte. skulle bara vilja byta mellan namn men vet inte vad jag vill ha där heller!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? inga, pappa var bestämd. var det e tjej skulle hon heta sofia och så var det, sen hade dom inga fler diskussioner om det :)
4. vilket stjärntecken är du? vågen
5. vilken årgång är du? 95
6. vart bor du? avesta
7. bott utomlands? nej inte bott typ
8. flyttat antal gånger? 0 :)
9. vart skulle du vilja bo? På rhodos! haha nej jag vet inte, bara jag har ett strandhus och det är varmt där så klarar jag mej :D
10. vilken skolklass? EK11&SA11b
11. vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig :)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.60 ♥
2. hur mycket väger du? Mellan 47 och 50 typ 
3. hårfärg och frisyr? Brun, plattat, uppklippt typ
4. ögonfärg? melerad, mest grön
5. mest nöjd med? vet inte, ganska nöjd med det mesta men mest nöjd vetefan
6. minst nöjd med? jadu det sa jag igår :p
7. skostorlek? 36-38
8. glasögon? nope, hade förut
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? kör på lejonkungen som vanligt :D
2. låtar? RIVERSIDE! GO GIRL! (remixerna också) Beautiful Lie, Comatose, Hero, Fingernails + en miljon till!
3. årstider? Sommar!
4. mat/dryck? Typ tacos och Sprite eller cola, vet inte riktigt 
5. djur? hund, eller nej, jag gillar alla djur!
6. färg? beror på men brukar säga ljusblå på den :)
7. parfym Använder typ Donna nu och den luktar gott tkr jag :)
8. tv-program? THE BIG BANG THEORY! fuck nu måste jag kolla på det!
9. ämne i skolan? Naturkunskap typ
10. sysselsättning? The big bang theory heheh! nej jag skoja, vet inte, garva? :D

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka :)
2. vad använder du just nu för skor? Tennisskor typ
3. favoritfärg på kläder? Jag gillar inte speciellt färgglada kläder så det blir typ alltid något grått, svart, vitt eller brunt
4. favoritmaterial på kläder? skönt material :)
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vet inte, massa kläder!
6. favoritaffärer? vet inte :)
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
8. favoritmärke? brukar inte köpa märken :p
9. vad har du för byxstorlek? olika men typ small/medium
10. vad har du för tröjstorlek? allt mellan XS och L för jag gillar stora tröjor :D

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet
2. vilken färg på tapeterna? Vit
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vit, röd, brun och typ inge mer :p
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng för där kan jag sova och typ min spegel för att jag äntligen fått en helkroppsspegel!
5. vad vill du ändra där inne? typ allt skulle vara rätt skönt!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? japp
b) video/dvd? jag har en bärbar dvd men är inte hundra på att den funkar
c) dator? nope
d) stereo? japp 
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en väg osv.
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover eller byter om
9. vem förutom du brukar sova i din säng? sandra, filip, simba och ellinor ibland
10. favoritpryl i rummet? min mobil

BLANDAT
1. vad heter din morfar? han hette karl
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Hörlurar
b) skolväska just nu? Böcker, en miniräknare, plånbok, kalender
c) handväska eller liknande just nu? mobilen i min byxficka
3. vad är du beroende av? musik!
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Apoliva lipbalm och ibland ett vanligt blått och vitt lypsyl
6. vad tror du på? att allt alltid löser sej på något vis
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? nope tillhör ingen, eller jag är född kristen men jag lever inte efter kristendomen
8. vad köpte du senast? vet inte faktiskt
9. har du nåt husdjur? japp
10. vad bor du i? en annans djupt i det blå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0