Fever, leave my heart alone

Asså jag är förkyld som ett as, ni anar inte hur ont i näsan jag har efter alla gånger jag snytit mej & huvudet exploderar. Magen gör ont till & från & jag mår illa som jag vet inte vad. Jag vaknade mitt i natten av att jag frös & mådde illa & vågade knappt andas för att jag trodde jag skulle antingen spy eller få världens host attack. Halsen är åt helvete lite hur som helst också men annars mår jag relativt bra för jag nyser 24/7 Haha älska! ♥ Jag är jätte pigg också fast jag gick upp runt åtta imorse. Wierd... 

Nåt mer som är wierd är att jag nästan saknar att sitta på bussen med mina hörlurar. Det är liksom inte samma sak i bilen, jag behöver bussen. Trodde jag hatade att åka buss men nej, jag saknar det. 





& jag saknar cpemmorna & klåparna i skolan! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0