I'm gonna give you a lick of my razor tongue

Sitter helt ärligt och funderar på om jag vill pierca tungan. Eller jag vill, det vet jag redan, men frågan är bara om jag vågar? Jag är fett rädd för att hela tungan ska svullna upp & jag ska kvävas eller för att det ska bli sjukt äckligt och infekterat & att jag skulle typ tappa känseln i hela tungan eller att jag inte kommer kunna äta på hur länge som helst för att det blir typ ett sår där och det inte vill läka eller nåt sånt. Uäähhh, men om konsekvenserna inte fanns skulle jag lätt göra det! :D




Kommentarer
Postat av: Matti!!!!!!!!!

JAG VILL OCKSÅ!! men bajsar på mig när jag tänker på att dom ska trycka ner en nål i tungan!!!!

2012-02-22 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0