In and out, just like a knife would

Jag har lovat mej själv att bli en mer positiv människa (vilket jag visserligen blivit), jag har sagt åt mej själv att jag ska vara glad vad som än händer och få folk att fundera varför jag fortfarande ler, jag har även lovat att jag ska sluta klaga så fort det är minsta lilla fel men just nu har jag några undantags veckor och tänker vara på vilket humör jag vill. Fett skönt. Så nu tänker jag gå in i duschen och sjunga utav bara helvete, sen ska jag glädje skutta till mitt rum och blåsa håret, sätta på musik och stå och dansa som en idiot & sist men inte minst ska jag slå på hatmusik och ligga och deppa i min säng tills jag somnar. Rensa tankarna så att jag möjligtvis kanske kan koncentrera mej i skolan imorn. Fast det är Torsdag så den större delen av tiden är ett tre timmars hål så då kan jag lägga mej vid nåt element och deppa igen, eller så sätter jag mej någonstans och garvar åt Äggtallsurban.




Kommentarer
Postat av: adam

ska du inte skriva lite mera fuck ;)?

2012-03-04 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0