Jag kastar ut det sista av dej som finns kvar i mitt liv

Jag måste ju erkänna att det är ganska coolt av mej att jag somnade klockan sju i förrgår kväll och sov till klockan åtta på morgonen & att jag igår kväll, när jag & Sandra sov hos Matilda, somnade typ tolv och sov till tio. Nu sitter jag däremot uppe kvart i två och håller på att somna utav bara fan. Rummet är renare än vanligt också och jag fick B på matteprovet jag inte ens pluggade till eftersom jag sov, vad har hänt med mej? Det här trodde jag inte om mej själv men jag kan ju inte direkt klaga hihi! :D Däremot äter jag typ ingentign vilket jag kan klaga jävligt mycket på och jag mår illa jämt. Där är mitt problem, uhuhuhuhuuhuh. Men det går över, nu äre lov så jag ska inte tänka mer på det, jag ska göra klart lite skit till skolan, träffa lite folk & sova som fan! Det är vad jag har tänkt mej :D



Kommentarer
Postat av: Matti!!!!!!!!!

Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig men



Det finns saker jag saknar

Typ när vi var nakna

Nu brinner din tavla

Nu ligger dina kläder ute på gatan

Och jag går i dagar

I tröjan du hatar

2012-02-26 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0