Take me to a place far away

Klippte mej idag, blev typ ingen skillnad, vilket det aldrig blir för att jag inte bytt frisyr sen typ femman haha? Men jag trivs med en här & när jag vill ha hår som någon annan får jag oftast kommentaren "Men du har ju nästan redan sånt hår, med mindre uppklippt" eller nåt sånt, & dom har oftast längre hår också. Jag behöver iaf inte visa ngn bild tkr jag. Sandra drog precis härifrån & nu ska jag ta en huvudvärkstablett & sätta mej med en B&J Phish Food framför Tarzan två & sen göra klart lite skit till skolan. Resten av veckan är bokad vilket jag inte trodde? Trodde lovet skulle vara helt lugnt & jag skulle ha tid att göra klart massa skolsaker men nej..

Imorn: Stan, äta på Kina & inte överdriva min tallrik den här gången!
Fredag:
Stan, igen med Sanmdra för då är det hennes tur att klippa sej.
Lördag: Faster & kusiner kommer hit
Söndag: Borlänge, Coz, med Emmor&Sanna. Det är inte som ni tror, tro mej...


Kommentarer
Postat av: Matti!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAAHAHA coz??? det blir p12prna o du!!;);)

2012-02-29 @ 16:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0