Kitty dem pritty so di dawg dem a bark

Sov hos Erika igår med Erika(ofc), Bella & Mattii. Skulle ha Harry Potter maraton men såg bara dom två första filmerna och tack gode gud för det. Jag sov mej igenom båda två men det behöver vi inte bry oss om hehe. Men det blev som det brukar, vi låg och pratade halva natten, körde Sanning eller Konka, som vanligt, och tillslut somnade vi haha.

På tal om ingenting, min säng är sönder, jag har seriöst världens wierdaste blåmärke på höften och det är svinkallt inne för pumpen slutade fungera. Tur jag har Cod, däremot lånade Filip ut vårat Cod och så fick vi låna typ Cod Modern Warfare, inte testat den än men ändå.. Ska se Melodifestivalen ikväll också bara för att Dead by April och Sean Banan är med haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0