Ain't it funny how the honey wanted you all along?

Jag sov någon timme nyss så nu är jaghur pigg som helst, behöver egentligen duscha men gör det innan skolan imorgon ist. Hatar att skriva på eepaden men har iallafall lärt mej göra åä&ö nu även om det tar en kvart extra att skriva då.... -.- urgaahhburgahhh bananskal jag dör litepå det här och lite pådet där och ihihihihi vad jag dör idag. Nästan ohälsosamt mycket, uuugghh. Grottman. Asså erika har lärt mej att när jag bloggar ska jag blogga om det forsta jag tänker på men hur fan gar det på en skala 1-18. Hihihih jag kom ihåg 18!!!! :A Duktig idiot. Undrar om jag àr lite trött iallafall? Neeee jag àr nog överpigg nu. Angry birds. Mycket enklare att skriva på engelska nàr jag slipper ä & andra skitbokstaver. Vad ar det forbjavlaskitregel????? Btw sagav jag upp det svenska alfabetetalldeles nyss. Umad? Gav avenbupp stavfel och avsaknad av mellanslag huhuhuhuuuh hahahaah&u ligger jattebra nara varandra, kan dampa huhuuuhhuhu hur mycket jag vill! Gud va jobbigt det blev nu, ska halaa ur mitt ackelvatten bredvid mej nu oxch seeeeeeeeeeen tanker jag ta hand om mina far. Undrar hur manga som fqktiskt orkar lasa det har inlagget? Och som faktiskt kan tolkadet? KOMMENTERA MERA!!!! Gevalia kondomer, nar du far ovantat besok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0