BORED

1. Vad är ditt mellannamn? - ida maria
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - josefine funkar, men hade hellre haft ett mer eget efternamn! eller skulle hellre viljat heta josefina som min lille vovve gör igentligen :)
3. Är du i ett förhållande nu? - nej, typ nyligen gått o blivit singel ju! eller förutom att jag är gift med tess på fecebook då :D
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - rasmus och jag nästan 5 månader, tess och jag gifte oss idag :D
5. Vem var du tillsammans med sist? - rasmus
6. Får man fråga varför det tog slut? -
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - ja
8. Vem vet mest om dig? - tess adolfsson och frida zeed
9. Vad gör du på fredagskvällar? - det jag känner för den fredagen, skulle ju vara tråkigt om alla fredagar såg likadana ut :)
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - ingen film slår titanic! annars twiilight filmerna skulle jag tro
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - nope
12. Har du någonsin varit full? - ja
13. Har du testat droger? - aldrig
14. Röker du? - nej ush, vill inte dö i förtid prisis :)
15. Snusar du? - nejnejnej, jag är inte äcklig heller
16. Saknar du någon just nu? - ja min lille pålle :D
17. Hur mår du idag? - bra faktiskt!
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 2
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - hmm, jag antar att jag var med tess haha!
20. Bästa minnet från sommaren? -
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - kreta, eller ah grekland!
22. När var du där? last summer
23. Är du rasist? - nej!
24. Har du helt svenskt ursprung? - ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - 100% svenne
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - spelaroll varifrån man kommer :)?
27. Ser du fram emot någonting just nu? - hmmmm, "återträff" med klassen om vi kommer ha det :D
28. Sköter du skolan? - japp
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - förra? i vintras alltså 7 vg resten g tror jag det var
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - mvg- (mvg minus)
31. Vilket ämne var det? - idrottsuppgift, sexualkunskap och bilduppgift. eller juste, jag fick ju mvg på natiolella i matte oxå!
32. Har du fått ig på ett prov? - tror faktiskt inte det!
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - eh nej, inte min grej skulle jag tro :)
34. Anser du dig vara intilligent? - när det gäller matte haha, annars naae, inte det minsta faktiskt :)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? -
36. Vilken va den värsta tiden då? - sommaren 08 tror jag, men den var även bland de bästa!
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - nä
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - skulle jag aldrig göra
39. Har du haft sömnproblem? - ja, sen jag var liten. fast det är inte alltid :)
40. Hur ofta gråter du? -  jag gråter väldigt lätt så
41. Vad gör du när du mår dåligt? -
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - mina vänner, även föräldrarna nuförtiden
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - tveksamt
44. Vilken klass går du i nu? - inte 9N längre :'( blir ny klass till hösten
45. Vilken skola? - gick på ellenkey, nu blire gymnasiet.
46. Har du varit otrogen någon gång? - det beror på vad man ser som otrogen, jag skulle nog säga nej, men vet andra som skulle säga ja.
47. Har någon varit otrogen mot dig? - inte vad jag vet.
48. Är du stolt över dig själv? - nej.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? -
50. Vad får du ofta komplimanger för? - min stjärt haha, vilket jag inte fattar :p
51. Har du lätt att få folk att skratta? - beror väl på, finns många som skrattar när jag är i "min egen lilla värld" vilket jag är ganska ofta haha!
52. Cider elller öl? - cider!
53. Har du några talanger? - jag kan böja mycket på tårna :D
54. Vet du om någon varit kär i dig? - ja
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - oftast :D ibland är hon som ett litet monster man bara vill krossa i små bitar
56. Vad står det i ditt senaste sms? - görs?:)
57. Hur lång är du? - 166, eller 165,8 vara om man ska vara exakt ;D
58. Hur mycket väger du? - tycker itne man igentligen ska skriva ut såhär men ca 48-49.
59. Vilken storlek har du på kläderna? - xs/s, det beror på hur stor saken är och vad det är och så.
60. Har du svarat ärligt? - ja, varför skulle jag inte lixom :)?
1. Vad är ditt mellannamn? - Elsa Gunilla

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Sofia funkar bra haha

3. Är du i ett förhållande nu? - Nej inte riktigt haha :D

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - :*

5. Vem var du tillsammans med sist? - Jonas

6. Får man fråga varför det tog slut? - För han inte kände något längre typ haha

7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Nej inte riktigt eftersom mitt senaste förhållande var i sjuan men haha ;)

8. Vem vet mest om dig? - Jag såklart

9. Vad gör du på fredagskvällar? - Det kan vara lite vad som helst men vanligtvis inte något märkvärt

10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Kommer inte på någon speciell, finns många bra :)

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Haha yeaaaaah haha nej det har jag inte :p

12. Har du testat droger? - Nej om man räknar bort min medicin som typ drogade ner mej förut haha! :D

13. Röker du? - Nope!

14. Snusar du? - Neej fyfan

15. Saknar du någon just nu? - Ja! :(

16. Hur mår du idag? - Bra om man bortser från min mage haha :)

17. Hur många tabletter tar du dagligen? För? :s

18. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Jadu inte så mycket tror jag :p

19. Bästa minnet från sommaren? - En hel jävla massa, älska! ♥

20. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Rhodos, Grekland ♥

21. När var du där? I börjarn av September ^^

22. Är du rasist? - Nejdå :)

23. Har du helt svenskt ursprung? - Så långt bak jag vet iallafall

24. Om nej, vart kommer du ifrån? - SVENSK

25. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - Jag gillar både och, brukar däremot inte attraheras av riktigt mörka människor, dom är inte riktigt min typ utseendemässigt om man säger så :p

26. Ser du fram emot någonting just nu? - Ja, inte historieprovet imorgon iallafall.. :tired:

27. Sköter du skolan? - Haha definiera sköter?..

28. Vad hade du för betyg förra terminen? - ingen aning, fick inte veta betyg men dom sa att det såg bra ut i de flesta ämnen :)

29. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Mvg antar jag?

30. Vilket ämne var det? - En hel massa ämnen :D

31. Har du fått ig på ett prov? - Japp

32. Har du spelat/spelar du i ett band? - Haha the Bifz rocks your face off!

33. Anser du dig vara intilligent? - Ohja, otroligt intelligent!

34. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Från typ mitten av första terminen i nian fram till nu skulle jag nog tycka! :D

35. Vilken va den värsta tiden då? - Det var nog min hemska tid i sjuan

36. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Jo jag hade typ panikångest och sånt, åt inte på fler veckor vilket gjorde det värre

37. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Nej men helt ärlig tänkte jag det en gång men jag kunde bara inte och det är jag glad för! :)

38. Har du haft sömnproblem? - Ja det är lite till och från, ibland kan jag bara inte sova! :s

39. Hur ofta gråter du? - Väldigt sällan, oftast bara när jag kollar på film

40. Vad gör du när du mår dåligt? - Inte speciellt mycket, jag mår dåligt helt enkelt haha? Lägger mej och lyssnar på musik på lite högre volym än vanligt och försöker sova typ, eller så ligger jag bara där ändå eller så går jag och äter hela tiden haha!

41. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Ingen alls nu faktiskt

42. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Nej! :)

43. Vilken klass går du i nu? - SA11A

44. Vilken skola? - Karlfeldtsgymnasiet

45. Har du varit otrogen någon gång? - Nej!

46. Har någon varit otrogen mot dig? - Nej inte vad jag vet :p

47. Är du stolt över dig själv? - Haha jo det kan jag vara, lite för stolt ibland haha (a)

48. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Jadu jag vet inte, jag är nöjd med det mesta men kanske att jag lärt mej att strunta i vad alla andra säger och tycker och tänker på mer vad jag tycker osv typ, fuck va svårt det var att förklara då haha!

49. Vad får du ofta komplimanger för? - Nyligen har jag fått mycket komplimanger för att jag är rolig och för mitt hår men jag får komplimanger för lite allt möjligt lite då och då

50. Har du lätt att få folk att skratta? - Haha inte när jag själv vill det :(

51. Cider elller öl? - Cider ffs

52. Har du några talanger? - Vet inte jag kan memorera saker rätt snabbt bara jag vill, dom stannar däremot inte så länge men xD

53. Vet du om någon varit kär i dig? - Japp

54. Är du kompis med ditt/dina syskon? - Haha jadå, särskilt när vi får nåt dampanfall och bara garvar som två as!! :D♥

55. Vad står det i ditt senaste sms? - "Ja eller hur :(<33 puss älskling :)<33"

56. Hur lång är du? - 160! ;)

57. Hur mycket väger du? - Mja inte vägt mej på ett tag men sist nånstans mellan 45-50kg

58. Vilken storlek har du på kläderna? - Lite olika men XS-S vanligtvis, däremot väljer jag oftast M/L bara för att det är mycket skönare! <3

59. Har du svarat ärligt? - Haha så gott som, lite oseriöst till viss del men!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0