Fall in love when you're ready, not when you're lonely

Jag sa ju förut att jag hade ett munsår? Jag visade mej få ett till så jag hade två, i varsin mungipa också. Dom har inte försvunnit än och jag fick veta igår att det inte alls är munsår, det är brist på vitamin B12 och smart som jag är tänkte jag att det säker finns i mjölk. Jag hade rätt och nu har jag suttit och druckit mjölk i en hel evighet, det var nästan så att jag tyckte det var rätt gott ett tag också. Då är det illa, och nu är det bäst att det där, vad jag nu har i ansiktet, försvinner! :tired:



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var seriöst helt hundra på att du skulle säga herpes eller syfilis eller något sånt, du anar inte hur mycket jag höll på att dö här!! xD

2012-01-15 @ 14:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0