Öland ♥

Jag blev jätte nostalgisk och började sakna Krille/Erik som en idiot och tiden på Öland när vi gjorde typ allt tillsammans. När vi gick där längs grusvägen som var omringad av såna där långa brungula grässtrån och en massa fjärilar och olika färglada blommor och så hörde man havet en bit därifrån och solen stekte på våra ryggar, det fanns inte en enda skuggig plats inom synhåll. Ni vet sådär som det är på filmer? Åh, och när vi stod och spelade tennis ute på bakgården medan vi fick ducka för alla svalor och kände doften av mat som de andra höll på med där inne.
Och när han satt ute vid stenmuren på kvällen och spelade gitarr och jag satt bredvid och blickade ut mot havet och såg solen försvinna bakom Sverige. Jag lovar att jag gör nästan vad som helst för att uppleva det igen. Och när jag satt och smög på Simon för jag tyckte han var så söt, jag vägrade ha på mej min nya bikini då också haha. Sen träffade jag honom några år senare och förstod inte vad jag såg i honom haha, han var sej inte lik för fem öre. Och Krille körde lilla masken Martin som vanligt. Men inte i somras, då träffade jag honom inte ens ju! :( Usch, ge mej tillbaka det där!

Och på den här datorn har jag inga bilder heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0