Ooh baby baby, la la la la la la la

(Pitbull voice) ♥♥

Någon mer än jag som har märkt att alla bra filmer går typ mitt i natten? Det är iallafall inte jag som råkat varit uppe till typ sex och kollat på film varje dag höhö... Eller alla filmer har inte varit bra men jag har kollat klart på dom ändå. Inte så smart att gå och lägga sej då kanske men ändå haha, fuck va död jag kommer vara första dagen i skolan. På tal om det så ska jag faktiskt försöka göra klart vad jag nu hade att göra. Jag kommer bara ihåg debattartikel, novell, bokrecension och uppsats om den nya världsbilden jämfört med den gamla typ. förhoppningsvis var det inge mer... Jag börjar med världsbilden tror jag. Uppsatsen menade jag haha. 


Sakna sommar!! :( Det ska däremot vara mer sol än på bilden höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0