Stayin' alive

VAD STÅR DET I DITT SENASTE MOTTAGNA SMS?
"Haha usch men åh då kan jag verkligen förstå att du inte vill se den :o<3"
ÄR DU KÄR PÅ RIKTIGT JUST NU?
Nej
HAR DU KYSST MER ÄN 20 PERSONER?
Nej
VEM RINGDE DIG SENAST?
Mickan
FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Saft
VILD UTEKVÄLL ELLER LUGN HEMMAKVÄLL?
Lugn hemmakväll för det mesta
VEM SKREV ÅT DIG PÅ FACEBOOKCHATTEN SENAST?
Josefine tror jag?
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Säkert när jag blev för lycklig!
FAVORITKARAKTÄR UR EN FILM/SERIE?
Miley Cyrus ;) vem annars?
DIN FAVORITHEMSIDA?
Bloglovin
VILKA PUFFAS DU MED PÅ FACEBOOK?
Ingen just nu i alla fall
DIN FAVORITSERIE?
Desperate housewifes, 2½ men och Ghost whisperer
VILKEN TID KLIVER DU UPP PÅ SKOLDAGAR?
Mån & Tis 8 och resten kvart i 7
VEM AV DINA VÄNNER SJUNGER BÄST?
Marre sjunger faktiskt riktigt bra :)
VAD HADE DU VELAT HETA?
Jasmine ibland
BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja
KAN DU LAGA MAT?
Jao, om jag har recept till hands så!
HADE DU KUNNAT AMPUTERA BORT EN KROPPSDEL FÖR 1 MILJON KRONOR?
Ja, men inte ett helt ben osv.
FAVORITBAND/ARTIST?
Edguy & Joan Jett / Miley Cyrus
VAD SA DU HÖGT SENAST?
HEJ DÅ, eller nått
VAR GÅR GRÄNSEN FÖR OTROHET?
Sängen kanske?
VAD ÖNSKAR DU DIG I JULKLAPP?
Jadu, tänker inte på det än ;)
HAR NÅGON VARIT OTROGEN MOT DIG?
Nej
VAD HATAR DU?
RIS!
VAD ÄLSKAR DU?
Kläder ♥
VAD ÄR DET VÄRSTA SOM HADE KUNNAT HÄNDA?
Vara utan pengar en hel sommar..
HAR NÅGON VARIT OTROGEN MED DIG (MOT SIN FLICKVÄN)?
Nej
VAD SKULLE DU BEHÖVA JUST NU?
Pengar, inte så rik..
SNYGGASTE KLÄDESPLAGGET?
Någon lite udda tröja eller långklänning ♥
VEM SAKNAR DU ATT UMGÅS MED?
Madde ♥
HUR MÅNGA BARN VILL DU HA?
Minst 3
BRUNETT ELLER BLONDIN?
Faktisk blondin
HUR MÅNGA HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED?
1-2?
HUR SMINKAR DU DIG INFÖR EN VANLIG SKOLDAG?
Med concealer och mascara, ibland puder och sånt om jag orkar.
VEM ÄR DIN BÄSTA TJEJKOMPIS?
Just nu känns det som Mickan ♥
VEM ÄR DIN BÄSTA KILLKOMPIS?
Jadu
BÄSTA SKÅDESPELARNA?
Miley Cyrus, Jennifer Love Hewitt och Liam Hemsworth
ÄR DET VIKTIGT ATT HA KÄNSLOR FÖR DEN MAN HAR SEX MED?
Ja
VAD ÄR DU, HETERO/BI/HOMOSEXUELL?
Heterosexuell
DIN FAVORITLÅT JUST NU?
Edguy - Save, Miley Cyrus - Stay, Joan Jett - I hate myself for loving you, Takida - You learn, Danko Jones - I think bad thoughts, Jessie J - Domino, Katy Perry - E.T., Def Leppard - Two steps behind, Selena Gomez - Hit the lights och Demi Lovato - Skyscraper
VAD STÅR DET I DITT SENASTE MOTTAGNA SMS?
Lovar!! Hihi :p

ÄR DU KÄR PÅ RIKTIGT JUST NU?
Ja det känns så iallafall ^^

HAR DU KYSST MER ÄN 20 PERSONER?
Nope

VEM RINGDE DIG SENAST?
Borre

FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Jag vet inte riktigt, eftersom jag vanligtvis aldrig äter på morgonen så dricker jag inget heller

VILD UTEKVÄLL ELLER LUGN HEMMAKVÄLL?
Beror på och nu har jag skrivit om svaret på den här frågan artonhundra gånger och jag kan fortfarande inte förklara så nu skippar jag den istället!

VEM SKREV ÅT DIG PÅ FACEBOOKCHATTEN SENAST?
Det kommer inte jag ihåg! Är aldrig inloggad på den :p

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
När jag kollade på P.S. I love you, eller jag grät inte riktigt men nån tår kom det väl haha

FAVORITKARAKTÄR UR EN FILM/SERIE?
Sheldon Cooper♥

DIN FAVORITHEMSIDA?
Jag måste väl nästan säga facebook för jag är alltid inne där när jag sitter vid datorn, så mycket mer gör jag inte

VILKA PUFFAS DU MED PÅ FACEBOOK?
Ingen för tillfället men vanligtvid micho :p

DIN FAVORITSERIE?
The Big Bang Theory och har börjat kolla på Awkward på MTV också, I'm stuck

VILKEN TID KLIVER DU UPP PÅ SKOLDAGAR?
Mån, Tis&Fre: 07:45/08:30 Ons&Tors: 07:00

VEM AV DINA VÄNNER SJUNGER BÄST?
Borre lätt HAHA!

VAD HADE DU VELAT HETA?
OST

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Haha nej...

KAN DU LAGA MAT?
Jodå om jag har recept eller nåt sånt så :)

HADE DU KUNNAT AMPUTERA BORT EN KROPPSDEL FÖR 1 MILJON KRONOR?
Ja, typ ett finger eller en njure eller nåt sånt kanske

FAVORITBAND/ARTIST?
Skillet! & Pitbull och massa andra jag har beslutsångest igen jag kan inte välja!

VAD SA DU HÖGT SENAST?
Ja jag har sett den här förut haha

VAR GÅR GRÄNSEN FÖR OTROHET?
Om han/hon visar starkt att den är intresserad av någon annan, det märks, vet inte riktigt hur jag ska förklara..

VAD ÖNSKAR DU DIG I JULKLAPP?
Snö som vanligt hihi :D

HAR NÅGON VARIT OTROGEN MOT DIG?
Nej inte vad jag vet

VAD HATAR DU?
När jag får massa frågor jag redan svarat på förut, så tråkigt!!

VAD ÄLSKAR DU?
Musiiiiiik!

VAD ÄR DET VÄRSTA SOM HADE KUNNAT HÄNDA?
Jadu jag vet helt ärligt inte riktigt.. Om all ost på jorden helt plötsligt försvann!

HAR NÅGON VARIT OTROGEN MED DIG (MOT SIN FLICKVÄN)?
Njae inte riktigt, han var värre dagen efter dom hade gjort slut men jag var inte med på något han gjorde så jag tycker inte att det räknas

VAD SKULLE DU BEHÖVA JUST NU?
Fortsätta kolla på Awkward men måste vänta till halv åtta, vilket bara är en halvtimme men ändå ^^

SNYGGASTE KLÄDESPLAGGET?
Jag kan peka ut en del men jag får inte upp nåt speciellt jag kommer på höhö

VEM SAKNAR DU ATT UMGÅS MED?
Jaaaaaaaadu det var en bra fråga... Jag tror jag måste säga Jon där, fast bara som vänner. Jag har fan inte träffat honom sen i Augusti, veckan innan jag åkte till Rhodos så jag tycker att det är förståeligt.

HUR MÅNGA BARN VILL DU HA?
1

BRUNETT ELLER BLONDIN?
MÖRK brunett

HUR MÅNGA HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED?
1

HUR SMINKAR DU DIG INFÖR EN VANLIG SKOLDAG?
Mascara

VEM ÄR DIN BÄSTA TJEJKOMPIS?
Svår fråga, definiera bästa? haha dom vet vilka dom är <3

VEM ÄR DIN BÄSTA KILLKOMPIS?
Också svårt, vet inte riktigt

BÄSTA SKÅDESPELARNA?
Jim Parsons ofc haha! Gillar Gerard Butler också och Orlando Bloom och Johnny Depp också ofc, sen kommer jag inte på några fler höhö..

ÄR DET VIKTIGT ATT HA KÄNSLOR FÖR DEN MAN HAR SEX MED?
Ja det tycker jag annars så är man "något annat" höhö

VAD ÄR DU, HETERO/BI/HOMOSEXUELL?
Heterosexuell

DIN FAVORITLÅT JUST NU?
Volbeat - Hallelujah Goat. Själva lyricsen är inte speciellt bra men jag skulle kunna dö för elgitarren i den låten och sen den tillsammans med trummorna och allt, JAG DÖR





Kände bara för att ladda upp lite cpbilder jag kidnappade från Matildas blogg förut hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0