Låt honom veta att inget är som förr

Sitter och skriver en text på spanska som jag inte ens förstår på svenska. Det gäller ju nämligen historia och ja, det ska jag förenkla och skriva på spanska, hell yeah. Jag har ju nästan lärt mej lite historia iaf, tror fan jag lärt mej mer historia på spanska lektionerna än historia lektionerna haha, det är illa. Och så har jag läst en halv bok på en dag, däremot så låg jag och halvsov dom sista tjugo minutrarna på den lektionen istället. Att sitta still och vara tyst och bara sitta och bläddra i en bok kan vara riktigt härligt emellanåt, men inte i en och en halv timme. Och verkligen inte när man praktiskt taget sitter och sover. Däremot är inte boken tråkig den här gången och det är ju nästan storslaget! Sen har jag två till böcker till att läsa så då har jag redan läst fler böcker i år än jag gjorde förra året då jag inte läste en enda bok vad jag minns. 



Nu ska jag göra en bild av Franco med djävulshorn i PS! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0