Don't you know that you're toxic?

Sitter här och orkar ingenting, jag är fucked up trött och får skylla mej själv för jag sitter och kollar på tv halva natten, så jag somnade i Sandras soffa. Jag sitter och väntar på chokladpudding och under tiden kan jag göra en dagens. 

DAGENS LÅT: Takida - My own worst enemy
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och t-shirt, så skönt!
DAGENS DUSCH: Ikväll
DAGENS FRISYR: Morgonfrisyr, inte borstat det eller nått.
DAGENS MAT: Lunch och äpple hitills
DAGENS HÄNDELSE: På glosförhöret trodde jag och M att läraren sa pinnar, och vi ba wtf? Men kom på sen att hon sa finnar, haha låter värsta tråkigt och töntigt när jag skriver det. Men lätt dagens höjdare!
DAGENS PLANER: Plugga..
DAGENS VILL HA: Massa nya kläder, så ge mej USA nu!
DAGENS SAKNAD: Pengar och ledighet..
DAGENS DROG: Mobilen.. hehe
DAGENS TRÅKIGASTE: Bussresan hem!
DAGENS KÖP: -
DAGENS HUMÖR: På topp!
DAGENS SJUKA: -
DAGENS KOMPLIMANG: Kommer inte på någon :p
DAGENS SKRATT: MÅNGA!
DAGENS BILRESA: Till bussen
DAGENS GRÅT: -
DAGENS DRYCK: Mjölk
DAGENS LÄNGTAN: 6:e
DAGENS TELEFONSAMTAL: -
DAGENS LÅT: Daughtry - There and back
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, linne & munkjacka, favoritkläder helt klart :D ♥
DAGENS DUSCH: Ikväll!
DAGENS FRISYR: Lite snabbt plattat och snöat på så inte helt platt då :(
DAGENS MAT: En kycklingmacka och sen Sandras mammas köttfärs och makaroner :D
DAGENS HÄNDELSE: Haha jadu det borde jag nog inte ta på bloggen... :p
DAGENS PLANER: Äta chokladpudding och möjligtvis fortsätta med naturkunskapsfrågorna
DAGENS VILL HA: SOMMAR!!
DAGENS SAKNAD: Bra låtar :(
DAGENS DROG: Vet inte, emmas och min humor kanske??? :D ♥
DAGENS TRÅKIGASTE: Att den fkn jävla apbussen åkte precis när vi kom, agaggagagaggagagga
DAGENS KÖP: En festis åt Sandra, och emma köpte en macka och en festis åt mej (a)
DAGENS HUMÖR: Bra, trött och chockad men annars som vanligt! ^^
DAGENS SJUKA: Ont i halseeeeen :tired:
DAGENS KOMPLIMANG: Ingen aning, tror inte jag fått någon?
DAGENS SKRATT: hahaha svårt att välja men tror sista lektionen var värst haha? :D sovaätafilmfilm! detta är ditt liv, sova äta filmfilm dudundun! ♥
DAGENS BILRESA: Hem från ica heheh erika dödar mej redan känner jag..
DAGENS GRÅT: Haha garv
DAGENS DRYCK: Min festis :')
DAGENS LÄNGTAN: 10:e, längtar för mycket! Måste erkänna att jag längtar lite till första också
DAGENS TELEFONSAMTAL: Ingen aning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0