Kicking the door and kicking the devil's whore

DAGENS LÅT: En massa AC/DC låtar
DAGENS KLÄDSEL: Leggings och t-shirt
DAGENS DUSCH: Om någon timme
DAGENS FRISYR: Plattat
DAGENS MAT: Fisk och potatis
DAGENS HÄNDELSE: Som alla andra dagar
DAGENS PLANER: Spela Sims
DAGENS VILL HA: Systemkamera!
DAGENS SAKNAD: Kusinvitamin in the capital!
DAGENS DROG: Mooobilen
DAGENS TRÅKIGASTE: Jag själv
DAGENS KÖP: -
DAGENS HUMÖR: Glad hela dagen tror jag
DAGENS SJUKA: Huvudvärk och yrsel
DAGENS KOMPLIMANG: "Saknat dej"
DAGENS SKRATT: Lite då och då
DAGENS BILRESA: -
DAGENS GRÅT: Jag log och var så lycklig en stund att jag börja gråta xd
DAGENS DRYCK: Saft
DAGENS LÄNGTAN: Inget speciellt
DAGENS TELEFONSAMTAL: -
DAGENS LÅT: Volbeat - The Mirror and The Ripper
DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, mjukisbyxor, mjukisstrumpor, linne och min klasströja!
DAGENS DUSCH: Alldeles nyss
DAGENS FRISYR: Plattat
DAGENS MAT: Pizzaa
DAGENS HÄNDELSE: Jag skrek mer än Erika i en skräckfilm.. Och JAG pajade två pajformar och en skål, inte Erika..
DAGENS PLANER: Skriva klar min uppsats och SOVA!
DAGENS VILL HA: Sommarlov, som fan! :(
DAGENS SAKNAD: Värme.. :(
DAGENS DROG: Ingenting vad jag vet
DAGENS TRÅKIGASTE: Min frkn uppsats :tired:
DAGENS KÖP: Mamma köpte en hel massa åt mej haha :A
DAGENS HUMÖR: Glad! :)
DAGENS SJUKA: ont i magen och trött som ett assssssss
DAGENS KOMPLIMANG: Vet inte typ 'du är söt'
DAGENS SKRATT: Erika skrattade åt att jag pajade pajformerna och det :(
DAGENS BILRESA: Ingenstans, hemma hela dan ! :(
DAGENS GRÅT: Uuuhhhh åt dom där fkn sprutorna på tvn, dom kan hänga seeeeeeej!
DAGENS DRYCK: Coca Cola ♥
DAGENS LÄNGTAN: Sommarsommarsommar
DAGENS TELEFONSAMTAL: Erkoooos



Och eftersom jag nämnt Erika i typ hela inlägget kan jag ju lägga till att facebook är på hennes sida också. *suck* Och jag undrar hur många ggr hon har gillat honom på facebook?...

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHAHAHAHA seriöst, du fick mig precis att gråta

HAHAHAHAHAHHAHA jag har gillat honom alldelens för lite!!!

2012-01-10 @ 08:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0