So far away from here

HEJ! Jag har inte bloggat på tre veckor huhu så har ingen aning om vad jag ska säga för nå alls nu! 
Jag sov till halv fem idag, och inte på morgonen den här gången.. 16:39 fick jag upp och åt haha, men skönt att få sova!
Vaknade av åskan vid två men jag har aldrig känt mej så jävla trött när jag vaknat, jag var helt borta, men inte så konstigt om jag gick och la mej vid nio imorse heller hihi. 

Nu äre så att vi tydligen ska ut och plocka svamp, jag kommer få 10 000 fästingar men vafan jag vill ha svamp! Om jag inte somnar i skogen eller något, men vi får se, tkr ni borde vara stolta över att jag bloggar också.


Och en egobild för en gångs skull också maha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0