Time is going by

Matvanor:
Bästa maträtt? Åååhh svårt att välja, grillat, hamburgare, tacos, jansson, kina, det går inte att välja! :( 
Bästa dryck? Coca cola eller Dr.Pepper! 
Hat dryck och maträtt? Kaffe, för det klarar jag verkligen inte att dricka! Men kmr inte på någon mat jag skulle typ dö om jag åt men vi kör på lax där
Bästa alkoholdryck? Breezer vattenmelon, lättt! :D
Använder du smör på smörgåsen? Hahah nej inget alls, äckelsmör! Fast sen var det inte så...
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodiiis
Favoritglass? CHOKLADGLASS in my <3

Shoppingvanor
Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte mycket, om vi pratar om kläder. Handlar typ allt på att äta överallt eller köpa godis och dricka och sånt :A
Har du mer skor än kläder? Haha nej, jag hatar att köpa skor, jag köper ett par och överanvänder dom tills dom går sönder. Sulan lossna på mina förra...
Favoritplagg? Mjukisbyxor, trosor & en bh, det är lätt skönast av allt som finns. 
Hatplagg? Jackor, det värsta jag vet är att ha jacka på mej, dom är osköna och är bara ivägen och man kan inte röra sej som en människa i dom. Hatar att köpa nya jackor också för dom är alltid fett fula, skinnjackor är okej men jag tycker fortfarande dom är ivägen för mej. Jag tycker inte om att ha mycket kläder på mej, så länge jag har något som täcker mej mer än ett linne gör så känns det bara som att det är ivägen men jackor, särskilt vinterjackor, är värst!!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar samhäll
Vad vill du bli? en legend ffs! möhöhö
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Helt okej, kan väl inte klaga när jag själv valde....
Är lönen viktigast? Den är väl viktig för att man ska kunna försörja sej men man ska ju tycka om sitt jobb också! Fast det verkar det inte vara många som gör ändå hehe...

Boende:

Lägenhet eller hus? Jag bor i ett hus, men jag vill inte bo här längre, hjälp meeeej
Framtidsplaner med boende? Ett strandhus nånstans där det är varmt!
Litet eller jättestort? Beror på om jag är forever alone eller inte men det beror på, skulle vilja bo stort men fett jobbigt att städa då.. Men litet är också mysigt! :)
Landet eller mitt i stan? Landet, lätt landet! Klarar inte av storstäder!
Mysigt eller sterilt? Mysigt, älskar mysiga hus hihihi :)

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nejdu
Är otrohet okej? Ehh nej, är man tsm med någon så ska man väl hålla sej till den också annars behöver man inte ha ett förhållande
Älskar du någon? Fuck no, jag hatar alla! Nejdå, älskar mina puckusar
Betyder familjen mycket för dig? Jodå
Är du lojal? Fråga dom som knr mej
Tycker du om att dricka dig full? Aldrig testat men antagligen inte, hatar att må dåligt och att spy och ha huvudvärk och allt det där, och sen förstår jag inte det roliga med att dricka så mkt att man inte minns nåt sen heller :o
Hemmafest eller krogen? Hmm tror krogen känns säkrare på nåt vis, känns liksom sämre om man är i nåns hus!


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

2012-07-01 @ 16:46:50
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0