Back away, be who you are

Just ja, blev antagen som funktionär på P&L i sommar! Så jag tackar ja så fort jag vet att Erika gör det, så får vi gå runt med P&L tröjor & städa haha.. Men inte hela tiden ju, tror det stod att vi skulle få se scheman & sånt sen men aja, jag är antagen iallafall! :D Så i sommar ska jag till Rhodos, på Peace & Love, till Vimmerby & möjligtvis till Leksand också om mamma får som hon vill men tror nästan hon skippar det eftersom vi drar till Rhodos. Men jag har en del att se fram emot i sommar nu då, förra sommarn gjorde jag ju typ ingenting höhö. Var med Matilda varenda jävla dag typ? ;)




Ibland tror jag saker om dej Emma...

Kommentarer
Postat av: Matilda!!!

MEN JAG ÄR KUNG SÅ DET VA MYCKET ROLIGARE ATT VA MED MIG IAF!!!!!!

2012-03-09 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0