Det finns saker jag saknar

Var som sagt (tror jag sagt det på bloggen iaf?) till Sandviken igår med Matilda & Evelina. Fast vi drog till Gävle först för att käka på Max, jag kan ju inte klaga på att jag inte blev mätt iallafall haha! Och eftersom vi kom dit typ fyra & Norlie&KKV skulle börja spela kl. 23:00 så hade vi inte ett skit att göra så vi drog & såg The Hunger Games hehe. Den var faktiskt rätt så bra! Förlåt Hanna för att jag inte läste boken först haha.. Sen drog vi till Sandviken, drygaste bussresa jag nånsin gjort tror jag haha, men värt't! :D



Snodde bild av Matilda, har inga egna :( Fulaste minen ever, förstår ni varför jag gör miner på mina bilder jämt haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0