Trååååååååååååkiiiiiigt :(

41 FRÅGOR
1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? Nja
3. Hur mår du just nu? Bara bra men har inget att göra
4. Berätta om din senaste dröm? Kommer faktiskt inte ihåg den
5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Har ungen favorit rätt direkt men nej det tror jag inte jag skulle kunna
6. Vad vill du ha just nu? Kul!
7.Har du räknat till 1000 någon gång? Nej haha
8. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter helt klart
9. Använder du smileys? Ja man kan ju inte vara en torris :P
10. Har du träffat någon kändis? Ja, coolt va !
11. Gillar du keso? Har aldrig smakat
12. Vilken låt hade du sist i huvudet? Always - Bon Jovi
13. många länder har du besökt? Inte en blekaste
14. Är dina föräldrar stränga? Nja det beror på vad det handlar om
15. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Hihi nej
16. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej det är bäcksvart :-(
17. Brukar du hyra film? Det händer
18. Var kommer du vara på lördag? Donno
19. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej och det är jag glad för !
20. Vad åt du till lunch? Åt ingen lunch ...
21.Har du lockigt hår? Japp eller halv vågigt snarare
22. När grät du senast? Yesterday
23. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha ja
24. Favoritårstid? Vår
25. Vem höll du senast i handen? Jesper
26. Sover du med TVn på? Ibland
27. Tycker du att du är gammal? Nej
28. Är du mörkrädd? Ja ibland ...
29. Gillar du ditt liv just nu? Ja
30. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Sisi
31. Har du bra syn? Ja
32. Var är dina föräldrar just nu? Dom ligger och sover
33. Vad har du på dig just nu? Min sovtröja och trosor
34. Vad var det senaste du köpte? En buss biljett hehe
35. Hatar du mer än 3 personer? Hatar är ett starkt ord
36. Använder du sushipinnar? Nej jag vet inte hur man gör :-(
37. Äger du ett vapen? Nej
38. Gillar du ditt hår? Helt Ok
39. Gillar du dig själv? Ok.
40. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Pappa antar jag
41. Hur ofta använder du MSN? Aldrig på sista tiden
41 FRÅGOR
1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? Nej fyfan!
3. Hur mår du just nu? Lite förkyld men annars äre sjukt bra! :)
4. Berätta om din senaste dröm? Ehm jag drömde typ att en grabb kom & ville ha tillbaka mej, fast han sa det inte utan han visade det bara, jag var glad & var lika gullig tillbaka & vise versa tillbaka. Sen kom jag på att jag är dum i huvet som tar tillbaka honom men då var det försent & jag visste inte vad jag skulle göra sen kom jag på att jag bara drömmer vilket gjorde att jag blev mer förbannad & sen vaknade jag & märkte att jag missat både 07:50 bussen & 09:20 bussen.
5. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Haha ja det skulle jag nog kunna
6. Vad vill du ha just nu? Sommarlooooooov!! :(
7.Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, lite vettigare saker har jag nog för mej ibland ;)
8. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Haha inget, jag suger på den (a)
9. Använder du smileys? Ja såklart, fast det beror på vad jag skriver om eller vem jag skriver med också
10. Har du träffat någon kändis? Ja, senast i Söndags också, cool jag är va? :D
11. Gillar du keso? Jag kommer faktiskt inte ihåg för jag äter typ aldrig det men tror jag gillar det
12. Vilken låt hade du sist i huvudet? Fell in love with an alien - Galaxy
13. Hur många länder har du besökt? 5 typ, eller öar som tillhör 5 länder iaf
14. Är dina föräldrar stränga? Ganska
15. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jag vill men jag är rätt så säker på att jag ångrar mej när jag väl står där & ska ner haha!
16. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Ja ett nagellack, silverglitter hihi ;)
17. Brukar du hyra film? Nej det här hänt nån gång men vanligtvis gör vi inte det
18. Var kommer du vara på lördag? I Stockhooooooolm! :D
19. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej jag brydde mej knappt om att det hände då haha! såg däremot en dokumentär om det förra året som var ganska intressant. & jag brukar vanligtvis inte gilla dokumentärer!.... :o
20. Vad åt du till lunch? Nå skit i skolan fast det var min frukost så jag säger nog min Potatissallad&Rostbiff baguette som jag åt vid fyra hahah
21.Har du lockigt hår? I vanliga fall ja men my plattång is my best friend ♥
22. När grät du senast? Ja det var ett tag sen, nån vecka sen?
23. Har du gått in i en vägg någon gång? Haha ja varje morgon då jag försover mej (a)
24. Favoritårstid? Sommar förfan! :D
25. Vem höll du senast i handen? Emma tror jag? Jag har ingen aning hahah...
26. Sover du med TVn på? Om jag somnar i soffan så :p
27. Tycker du att du är gammal? Nej, tydligen har jag ju stannat på 14 haha ;)
28. Är du mörkrädd? Nej inte så värst
29. Gillar du ditt liv just nu? Jodå det är helt okej, blir glad i onödan ibland bara haha!
30. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ja många gånger!
31. Har du bra syn? Ja ganska, jag slipper ju mina glasögon nu iallafall hihi
32. Var är dina föräldrar just nu? I tv rummet tror jag
33. Vad har du på dig just nu? Leggings, underkläder, strumpor, två linnen & klasströjan
34. Vad var det senaste du köpte? En cola & en macka
35. Hatar du mer än 3 personer? Nej jag tror kanppt ens jag hatar 1 haha
36. Använder du sushipinnar? Vi har såna som jag brukar träna att äta med ibland men det går inte framåt (a)
37. Äger du ett vapen? Man kan använda allt som vapen, dessutom har jag två händer ju höhö
38. Gillar du ditt hår? vanligtvis ja men just nu är det förjävligt! Tycker inte om när det inte gör som jag vill! :(
39. Gillar du dig själv? Jodå, jag är ju bäst! :)
40. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Haha mamma
41. Hur ofta använder du MSN? Allt oftare & oftare, det är mycket enklare än att smsa



Just ja, cp murpen var ju med på mina lektioner idag hihi! Alla älskar Igge det bara är så.

Kommentarer
Postat av: Matilda!!!

Snyggaste bilden som du någonsin har lagt upp på bloggen!!

2012-03-09 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0