Chineesseee

Kom hem från stan för någon timme sen, käkade på Kina som planerat. Förbannat gott men orkade knappt äta något, aptiten är inte sej själv när jag är sjuk & jag har knappt ätit något på nån vecka så det kan förvärrat det hela. Men det börjar dra sej tillbaka så det är lugnt, snart äter jag alla ur huset igen! Jag har ju inte ens ätit upp min ostbågspåse som mamma köpte förra veckan än & dom brukar vara slut på en-två dagar? Alla andra har ätit mer ur den än jag har. Men nu ska jag fixa Naturkunskapen & läsa mina bäcker, ruuuligt!...



Dålig gammal bild men jag åt i princip samma sak idag & jag är för lat för att lägga in bilderna på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0