Förhoppningarna dom väcktes för att sen raseras

Härligt att somna ihop trängd i en liten fåtölj när man ligger och krampkramar en kudde som knappt får plats där bara den, sen bli väckt av mamma mitt i natten som tycker jag ska gå & borsta tänderna men jag blir skit förbannad istället & går & tränger ihop mej i min säng som är sprängd med kläder, påsar, ett smyckeskrin, en stor gitarr, mina skolväskor och några böcker. Låg inträngd i väggen hela natten, vaknade av att smyckeskrinet ramlade ner, somnade om & vaknade för ca en timme sen med tio kg mascara under ögonen, två feta tröjor på sej, helt genom svettig utan att ha borstat tänderna. Älskar den känslan. Haha ironi.. Usch hatar att vakna upp så, uäähhf. Värsta som finns nästan, men pigg är jag iallafall & jag vaknade t.o.m före elva vilket inte händer ofta när det gäller mej.

Senare idag ska jag antagligen till Erika för hon har gjort en egen twisterplan & det kan ju bli intressant?.. Så nu ska jag börja läsa mer i min Svenska bok som ingen förstår för fem öre haha. Men då kan man ju tolka det som man vill & en tolkning kan ju aldrig vara fel eller hur? ;)


Muppig tjej önskar alla en trevlig Söndag, trots att bilden typ är tagen i Onsdags haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0