Födelsedagar lite här & var

Var till stan och fixade mitt bankkort idag, nu saknas bara pengar på det & ett bra minne till min hjärna så att jag kmr ihåg koden. Fick även mat, god kyckling från City Burger som jag brukar ta hihi, tröttnar fan aldrig på den kycklingen..
Och så köpte vi nå högtalare till telefon för dom kosta bara 9 spänn haha, & såklart nya hörlurar till mej så nu kan jag leva som en människa igen på bussen & Evelina kan få tillbaka sina hörlurar!
Otroligt bra människa det där, jag skulle aldrig klara av att låna ut mina hörlurar sådär länge.. Och den där bra människan fyller år idag också så grattis på henne!
Och grattis till bästa Emma a.k.a äggtallsurban som fyllde år förra veckan! Jag gjorde ett grattis-inlägg till henne också men jag glömde lägga upp det hihi.. Elak jag är. Men säger grattis till båda i samma inlägg, det blir bra det! ♥



Enda bilden på er som inte var suddig hehe, puckusar!

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? :)

2012-03-21 @ 10:57:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0