Baby doll

Var till stan, som lovat, med Sandra idag då hon klippte lugg & fick även håret lockat så hon såg ut som en liten docka haha!
& Louise om du läser min blogg så kan jag ju även berätta att hon satt & sa att hon såg ut som dej i typ tio minuter också just för att henens hår var lockigt men luggen var platt haha. 
Sen drog vi till Matilda som fick färga våra hår, Sandra färgade utväxten så det blev ingen förändring där & jag färgade mörkare hihi. Garvade så jag grina, trodde inte det var så roligt att färga håret? Hahah.. Cpmurpar! ♥ Kan lägga upp några bilder från idag & sen ska jag städa igenom mitt rum tills faster & co. kommer imorn. Ruligt! Eller?...








Elaka Matilda som inte orkar skölja ur åt mej! :(





& sist men inte minst, mitt reslutat

Före


Efter med blixt

Ignorera att jag har 10 kg mascara runt ögonen som jag inte orkat tvätte bort & att jag ser apa ut med blixt haha!

Utan blixt

Trying to look normal like a boss. 

Aja mobilbilder är väl bra fina! Vi bjuder rätt hårt om man säger så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0