If I had it my way

Fett trött jag är, ont i huvet som en dåre har jag också. Det var en jävla släkt man har som låter så förjävligt mycket. Haha men jag måste väl erkänna att lite kul hade jag trots allt, men jag är fortfarande skeptisk till att träffa dom, ni som jag brukar prata med vet vad jag menar. Släkt jag inte träffat på nio år, hmmm? Aja.

Nu ska jag lägga mej, ellar nej först ska jag välja om jag ska ha vita, röda eller svarta kläder till Coz imorn för det var vad man helst skulle ha.. Tänk alla dessa röda byxor som kommer vara där. Uähh. Jag tänkte köra på någon blandning, däremot tror jag inte att jag har några röda kläder, inte många iallafall. Kanske inga jag vill ha heller? Vi får se hur det blir med det, får klura på det nu & så får jag ha skoj som fan imorgon så ingen bloggning imorn alls. Först upp, duscha, åka till Hedemora, sen säter & så vidare mot Borlänge. Blir fint det. Det finns ju läsare som inte ens vet vad jag ska göra där höhö. Nyfikna?..



Arkivbild, som många säger. Trodde alla bilder kom från ett arkiv?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0