Shout it out loud

Nu sitter jag här hemma, helt jävla slut. Skulle jag lägga mej nu så skulle jag somna direkt utan att överdriva. Jag har skrikit mej hes & hoppat så mina ben är helt borta & jag hade håll ett bra tag också men jag kan fan inte klaga för det var grymt. Man är helt borta från omvärlden & man kan inte tänka på annat än att man är där & har grymt kul. Jag hade inte en tanke på att det ens fanns något utanför den där lokalen, allt som behövdes fanns där. Ni vet fortfarande inte vad jag pratar om haha. ;) Jag var på videoinspelning med Mimikry & det var så grymt kul! Ni anar inte vad ni missade! & låten var grymmare ändå! Men jag ska inte säga för mycket, ni får kolla videon sen! Jag kan ju lugnt skryta om att jag tafsat på sångaren också höhö. ;) Åh jag vet inte vad jag ska säga mer än fyfaaaaan just nu. Mimikry, gratis, live & videoinspelning kan ju bara vara awesome eller hur? bilderrrrrrrr!







Såhär blir man på Coz hahahhaa... 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0